برقراری ارتباط با دکترهای متخصص اندیشه

برقراری ارتباط با دکترهای متخصص اندیشه

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن سهولت و سرعت حرف اول را می‌زند. تقریباً همه افراد به دنبال آن هستند که خدمات مورد نیاز را بدون ترک کردن منزل و صرف کردن وقت با ارزش خود دریافت کنند. پیشرفت روزافزون فناوری نیز تحقق هر چه بیشتر این فرصت را سرعت می‌بخشد. در کنار انواع خدمات آنلاین شامل خرید آنلاین، برگزاری جلسات به صورت آنلاین و غیره، سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکان نیز یکی دیگر از گزینه‌ها برای آسان‌تر کردن زندگی پر مشغله امروزی است. در شهرهای مختلف ایران و از جمله شهر ‌اندیشه نیز سیستم‌های نوبت دهی پزشکی فعال هستند. اگر می‌خواهید به راحتی با دکترهای متخصص ‌اندیشه ارتباط برقرار کنید می‌توانید از این خدمات آنلاین استفاده نمایید. به این ترتیب فقط با صرف کمی وقت قادر خواهید بود از پزشک مورد نظر خود وقت ملاقات بگیرید. دکترهای متخصص ‌اندیشه در رشته‌های تخصصی مختلفی فعالیت دارند؛ در ادامه مطلب به تک تک آن‌ها اشاره خواهیم داشت و در مورد هر کدام توضیح مختصری ارائه می‌شود.

تخصص‌های مختلف دکترهای متخصص ‌اندیشه

فهرست تخصص‌های مختلف دکترهای متخصص ‌اندیشه از این قرار است:

  • تخصص جراحی عمومی: پزشکان متخصص این رشته دانش و مهارت وسیعی برای رسیدگی به تمام موارد جراحی اورژانسی و به ویژه مشکلات شکمی حاد دارند. همچنین عمل‌های جراحی الکتیو زیادی را هم انجام می‌دهند.
  • تخصص جراحی کلیه، مجاری ادرای و تناسلی (اورولوژی): این متخصص به تشخیص و درمان انواع بیماری‌ها و مشکلات مربوط به کلیه‌ها، مثانه، پروستات و اندام‌های تناسلی مردانه می‌پردازد.
  • تخصص داخلی: پزشک متخصص داخلی به تشخیص و درمان مشکلات مربوط به اندام‌های داخلی بدن مانند کبد، کلیه و سایر موارد می پردازد. این پزشکان اغلب افراد بزرگسال را ویزیت می‌کنند.
  • تخصص زنان، زایمان و نازایی: پزشک متخصص زنان و زایمان با مشکلات و اختلالات مربوط به اندام‌های تناسلی زنان سر و کار دارد. این پزشکان انواع معاینات، مراقبت‌های پیشگیرانه، غربالگری برای سرطان و اقدامات پزشکی مربوط به زایمان و درمان‌های نازایی را انجام می‌دهند.
  • تخصص قلب و عروق: پزشک متخصص قلب و عروق در تشخیص و درمان انواع مشکلات قلب و رگ‌های خونی، حمله‌های قلبی، نقایص قلب، آریتمی‌ها و غیره سر رشته دارد.
  • تخصص گوش و حلق و بینی: این تخصص با تشخیص و درمان انواع اختلالات مربوط به گوش، حلق، بینی و گلو سر و کار دارد.
  • پزشک عمومی: پزشک عمومی به تشخیص و درمان بیماری‌های متداول مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا و غیره می‌پردازد.
  • تخصص فیزیوتراپی: متخصص‌های فیزیوتراپی به توانبخشی و بهبود و کاهش درد بیماران آسیب دیده و دچار مشکلات حرکتی کمک می‌کنند.
  • تخصص روانشناسی: متخصص روانشناسی در حوزه بهداشت روان فعالیت دارد. یک روانشناس به بیماران خود کمک می‌کند تا با مشکلات ذهنی، مسائل مربوط به رابطه و زندگی خود بهتر کنار بیایند.
  • تخصص مامایی: ماماها در امر مراقبت‌های هنگام زایمان، پیش و پس از زایمان تخصص دارند. آن‌ها به زنان باردار، نوزادان و خانواده آن‌ها مراقبت و پشتیبانی‌های لازم را ارائه می‌دهند.
  • تخصص دندانپزشکی: متخصص‌های دندانپزشکی به ارائه مراقبت‌های مربوط به دهان و دندان اشتغال دارند. برای انواع بیماری‌های دندان مانند شکستگی و پوسیدگی، عفونت لثه و مشکلات دهان می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

چطور به صورت آن لاین از دکترهای متخصص ‌اندیشه نوبت بگیریم؟

با استفاده از سیستم‌های نوبت دهی آنلاین که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند، می‌توانید به راحتی از دکتر مورد نظر خود در شهر ‌اندیشه نوبت بگیرید. برای نوبت‌گیری آنلاین از دکترهای متخصص‌ اندیشه می‌توانید به وب سایت‌های نوبت دهی موجود مراجعه کنید؛ در مرحله بعد از لیست بهترین پزشک‌های شهر، پزشک خود را انتخاب کنید. مشخصات و اطلاعات مربوط به پزشک‌ها در پروفایل آن‌ها نوشته شده است. معمولاً هم خدمات ویزیت حضوری ارائه می‌شود و هم امکان دریافت مشاوره به صورت آنلاین وجود دارد. خدمات مشاوره آنلاین معمولا می‌تواند به صورت تلفنی یا متنی ارائه شود. تعرفه ویزیت پزشک بر اساس اینکه کدام یک از این روش‌ها را برای ارتباط با دکترهای متخصص ‌اندیشه انتخاب کنید تفاوت دارد. اطلاعات مربوط به بیمه‌های طرف قرارداد را هم می‌توانید از این طریق مشاهده نمایید.

یکی از وب سایت‌هایی که برای نوبت‌گیری اینترنتی می‌توانید به آن مراجعه کنید، سامانه دکترتو است. با مراجعه به این سامانه اینترنتی می‌توانید از خدمات نوبت دهی آنلاین شهر خود در هر جای ایران استفاده کنید. با به کارگیری فیلترهای مختلف موجود در این وب سایت، به راحتی قادر به پیدا کردن دکتر متخصص مورد نظر خود خواهید بود. در ادامه می‌توانید ترتیب ویزیت حضوری یا مشاوره غیرحضوری را بدهید و خدمات پزشکی که انتخاب کرده‌اید را در موقع مقرر دریافت نمایید. در بخش پرسش‌های متداول این سایت نیز می‎توانید اطلاعات مفیدی به دست بیاورید و جواب بسیاری از سوالات خود را دریافت نمایید.

منبع: مشرق نيوز