رشد اقتصادی استان سمنان مثبت شد

رشد اقتصادی استان سمنان مثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح آدینه در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی دامغان طی هفته دولت به میزبانی سالن اجتماعات دانشگاه این شهرستان ضمن اشاره به تحقق شعار سال، بیان کرد: کسب رشد اقتصادی مثبت از دستاوردهای دولت در استان سمنان بوده است.

وی با بیان اینکه سمنان نخستین استان غیرنفتی با رشد اقتصادی مثبت بوده است، افزود: آمارها نشان می‌دهد که در کنار رشد اقتصادی خوبی که در استان تحقق پیدا کرده، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از شش درصد را هم شاهد هستیم.

استاندار سمنان از راه اندازی مجدد ۱۲۷ واحد راکد طی دولت سیزدهم در استان خبر داد و ابراز کرد: احیای این واحدها به ایجاد سه هزار فرصت شغلی جدید منجر شده است.

هاشمی بر جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی نیز تاکید کرد و گفت: در کنار نگهداری وضعیت موجود، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید نیز در دستور کار استانداری سمنان قرار دارد.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی یکی دیگر از اقدامات و اولویت‌هایی است که در دستور کار دولت مردان قرار دارد، بیان کرد: افزایش ۳۳ درصدی صادرات محصولات استان نشان می‌دهد که توانسته این شاهد اقدامات مفید در این استان باشیم.

استاندار سمنان گفت: مدیران و مسئولان استان پرچمداران جبهه جهاد تبیین هستند و باید دستاوردها و اقدامات صورت گرفته را به صورت جامع و کامل برای مردم تمام مناطق استان بیان کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.