فرایند صادرات تسهیل شود/لزوم توسعه صنعت در مازندران

 فرایند صادرات تسهیل شود/لزوم توسعه صنعت در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، احساسات پاک انقلابی مردم و احساس شهادت طبی و عشق به شهادت را ریشه اصلی بیان کرد و گفت: ولایت و ولایتمداری آمیخته با جان و روح ریشه انقلاب محسوب می‌شود.

وی با عنوان اینکه شهیدان رجایی وباهنر الگویی شاخص برای ما بودند، گفت: دست‌های خیانتکار و تروریستی موجب شهادت این دو والامقام شده است و برای همه دولتمردان و ملت آرزو داریم، این هفته مبارک باشد.

وی با اظهار اینکه در برخی مرزها شاهد مسائلی برای ایجاد آشوب هستیم، مرزداری درست را از جمله وظایف حاکمان دانست و گفت: همچنین حق و حقوق آحاد مردم باید داده شود تا مردم در معرض تبعیض و بی عدالتی قرار نگیرند.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه مظالم باید از دستگاه قضائی و مردم باید دور شود، تصریح کرد: انسان‌های صالح و توانمند باید به عنوان مسئول انتخاب شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه انسان‌های سالم، جهادی و انقلابی باید در رأس قرار گیرند، با اشاره به مناسبت روز کارمند عنوان کرد: کارمند و نیروهایی که انتخاب می‌شوند باید جزو صالحین و شایستگان باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه باید نظارت‌های درستی در حوزه دارو صورت گیرد، تصریح کرد: نباید در این حوزه شاهد بروز تخلفات و انحصار در زمینه تولید باشیم.

آیت الله لائینی به درپیش بودن اجتماع بزرگ اربعین اشاره کرد و از تلاش‌های مسئولان برای ایجاد مقدمات این اجتماع تقدیر کرد و به ضمن تقدیر از مسئولان و دولتمردان در استان یادآور شد: سنگر و کرسی مسئولان متعلق به شهدا و مردم است و نباید در آن کوتاهی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات مربوط به ناکارآمدی است، گفت: در زمینه مهار تورم و رشد تولید باید دولتمردان جدی تر وارد میدان شوند تا سفره مردم رونق بیشتری پیدا کند زیرا موانع حوزه تولید معیشت مردم را دچار تنگنا کرده است.

وی بر لزوم مهار و کنترل گرانی‌ها و رونق تولید شد و گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تسهیل فرایند صادرات را امری الزامی دانست و گفت: تولیدات خوبی در استان داریم و باید فرایند صادرات محصولات در استان تسهیل و روان شود.

وی با اظهار اینکه هنوز بخشی از مطالبات گندمکاران مانده است، خواستار وفای به عهد دولت و پرداخت مطالبات شد و گفت: مردم به دولت اعتماد کردند و گندم را فروختند و در مقابل نیز باید مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

وی خفظ منابع طبیعی را مهم دانست و گفت: نباید متجاوزان به انفال و عرصه‌های طبیعی دست اندازی و تجاوز کنند و آنچه متعلق به دولت است حفظ شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.