افتتاح ۱۱۲ پروژه عمرانی در سنندج

افتتاح ۱۱۲ پروژه عمرانی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج، اظهار کرد: دولت شهید رجایی، نخستین دولتی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور بر سر کار آمد، این دولت در آن دوره بحرانی، بیشترین تلاش و کوشش را برای خدمت به مردم و اهداف انقلاب به کار گرفت.

وی افزود: اکنون نیز دولتمردان خدمتگزار با شعار مردم داری و مردم محوری و با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر، در مسیر خدمتگزاری به مردم گام برمی دارند.

عسکری خاطرنشان کرد: دولتمردان در دولت سیزدهم در طول این دو ساله از عمر دولت نشان داده‌اند که شأن و جایگاهی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستند.

فرماندار سنندج به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و افزود: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در هفته دولت امسال ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

عسکری عنوان کرد: از این پروژه‌ها ۱۳ پروژه مربوط به بخش کشاورزی، ۱۲ پروژه گازرسانی روستایی، ۷ پروژه در بخش آبرسانی به روستاها و تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی، ۱۶ پروژه خرید و احداث مسکن محرومین برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد و ۱۰ پروژه حوزه برق است.

منبع: مهر