۱۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی کلنگ‌زنی می‌شود

۱۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری ظهر آدینه در جمع مردم میامی به میزبانی مسجد روستای محمد آباد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت سیزده، تاکید کرد: تسهیل و افزایش صدور مجوزهای کسب و کار در سامانه‌های مرتبط با این موضوع یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت نیروگاه‌های حرارتی، اجرای برنامه‌های منسجم مالیاتی با هدف مقابله با فرار مالیاتی و افزایش خرید تضمینی گندم در زمره برنامه‌های درخشان دولت سیزدهم است، افزود: حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی یکی دیگر از اقداماتی بود که در دولت شاهد محقق شدن آن هستیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه در این شهرستان ۱۷۲ پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، گفت: از این میزان پروژه ۱۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۹۳ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان قابل افتتاح و بهره برداری است.

آشوری با بیان اینکه ۱۵۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۳۷ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان میامی افتتاح خواهد شد، بیان کرد: پنج پروژه اقتصادی با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۳ طرح نیز طی هفته دولت در شهرستان میامی کلنگ زنی خواهد شد، افزود: اعتبار این طرح‌ها ۱۱۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه ۱۲ پروژه قابل کلنگ زنی با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان در بخش عمرانی خواهد بود، افزود: یک پروژه اقتصادی نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی در شهرستان میامی کلنگ زنی خواهد شد.

آشوری با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان از مجموع طرح‌های هفته دولت میامی به مقوله راه و شهرسازی اختصاص دارد، تاکید کرد: بیشترین میزان پروژه‌های هفته دولت میامی در این بخش خواهد بود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.