اشتغال جوانان در اولویت کاری دولتمردان باشد

اشتغال جوانان در اولویت کاری دولتمردان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته دولت به همه کارکنان دولت در استان اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم و تکریم ارباب رجوع از جمله مباحثی است که همواره باید مدنظر کارکنان دولت باشد.

وی افزود: قدردان تلاش‌ها و خدمات دولتمردان در استان کردستان هستیم و باید در کنار کاستی‌ها و کمبودهای جامعه به خدمات و تلاش‌های این بزرگواران نیز توجه کنیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: انتظار داریم اشتغال جوانان در اولویت کاری دولتمردان باشد و با تمام توان برای فراهم کردن زمینه‌های اشتغال جوانان کردستانی تلاش کنند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته بر حفظ انسجام و اتحاد در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان اسلام و ایران چشم دیدن انسجام و اتحاد ملی ما ایرانیان را ندارند.

وی با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم توسط غربی‌ها اظهار داشت: باید همه مسلمانان جهان در مقابل این بی احترامی‌ها متحد باشند و اجاره توطئه افکنی به هیچ دشمنی با ندهند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مبحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم همچون سنوات گذشته مشارکتی دشمن شکن در این عرصه داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.