پخش زنده سلتاویگو و رئال مادرید 3 شهریور 1402 | هفته سوم لالیگا اسپانیا 2024_2023

پخش زنده سلتاویگو و رئال مادرید 3 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته سوم لالیگا از ساعت 23:00 در ورزشگاه بالایدوس ویگو رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پرافتخارترین تیم تاریخ لالیگا سومین دیدار خود در فصل 2024_2023 لالیگا را امشب و از ساعت 23:00 به وقت ایران در ورزشگاه بالایدوس ویگو و برابر سلتا ویگو برگرار خواهد کرد

رئال در دو بازی اول در دو ورزشگاه سن مامس بیلبائو و مدیترانه آلمریا دو پیروزی خوب را با درخشش بی بدیل جود بلینگهام نابغه 21 ساله انگلیسی بدست آورده و حالا باید در سومین بازی بازهم خارج از خانه به مصاف سلتاویگو برود.

شما‌ می‌توانید برای تماشای پخش زنده سلتاویگو و رئال مادرید 3 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده فوتبال سلتاویگو و رئال مادرید 3 شهریور 1402 | هفته سوم لالیگا اسپانیا 2024_2023

پخش زنده سلتاویگو و رئال مادرید 3 شهریور 1402

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در این فصل پس از جدایی بازیکنانی همچون کریم بنزما و مارکو آسنسیو بازیکنانی چون جود بلینگهام، براهیم دیاز، خوسلو و … را به خدمت گرفته و هفته اول و دوم را نیز با درخشش بلینگهام انگلیسی با برد به پایان رسانده است.

اما رئال به جز ماجرای همیشگی امباپه با بحران مصدومیت در همین ابتدای فصل مواجه شده و کورتوا گلر بلژیکی رئال و میلیتائو دفاع برزیلی این تیم تقریبا فصل را تا روزهای انتهایی باید از خانه تماشا کنند؛ موضوعی که سبب شد رئال با انتقالی قرضی کپا آریزابالاگا گلر چلسی را به خدمت بگیرد.

رئال که در فصل گذشته تنها به فتح کوپا دل ری قناعت کرد حالا رویای قهرمانی دوباره در لالیگا را در سر می‌پروراند و باید دید کارلتو به این مهم دست می‌یابد یا خیر.

اما سلتاویگو که در فصل گذشته در رتبه 13 قرار گرفت و در هفته‌های آخر و با خوش شانسی و فقط 3 امتیاز اختلاف در لالیگا ماند، هفته اول را با شکست برابر اوساسونا شروع کرد و در هفته دوم از سوسیه‌داد یک تساوی گرفت و حالا باید میزبان رئال مادرید بزرگ باشد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده سلتاویگو و رئال مادرید 3 شهریور 1402 را از ساعت 23:30 امشب و با استفاده از لینکی که در ابتدای مطلب با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

برچسب هارئال مادرید سلتاویگو لالیگا لالیگا اسپانیا پخش زنده پخش زنده فوتبال پخش زنده لالیگا کارلو آنچلوتیمنبع: انصاف نیوز