عذرخواهی فرماندار بردسکن از کشاورزان

عذرخواهی فرماندار بردسکن از کشاورزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: نقشه‌های ساختمانی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بردسکن مورد موافقت تهران قرار گرفته و برابر برنامه‌ریزی انجام شده معاونت درمان تأمین اجتماعی استان از هفته بسیج عملیات ساخت درمانگاه در این شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار بردسکن افزود: باتوجه‌ به اینکه تخصیص ساخت ساختمان درمانگاه صورت‌گرفته است، طبق تقویم اعلام شده در مدت یک سال ساختمان درمانگاه ساخته خواهد شد.

۲۲ روستا دارای تمامی امکانات رفاهی

رئیس شورای اداری بردسکن گفت: از تعداد ۲۳ روستای بخش مرکزی شهرستان ۲۲ روستا دارای امکانات لازم از جمله آب، برق، گاز ونیز ۱۰۰ درصد از راه آسفالته برخوردار هستند. در همه روستاهای بردسکن خدمات دولت دیده می‌شود.

وی در اجرای طرح تحول روستایی و اینکه در هفته دولت سال جاری ۹۰ درصد پروژه‌ها در روستاها انجام شده است را یادآور شد و افزود: در هفته دولت امسال ۵۸۲ میلیارد تومان هزینه اجرای طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان است که دو طرح شاخص روز شنبه چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت توسط استاندار خراسان رضوی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عذرخواهی فرماندار بردسکن از کشاورزان منطقه

دهقان‌زاده گفت: بابت خاموشی‌های روزهای اخیر که خسارت زیادی را به پسته باغداران وارد می‌کند، از باغداران و کشاورزان عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: موضوع خاموشی چاه موتورها یک موضوع ملی است ودر دست شهرستان نیست؛ لذا مطالبات شما به استان و استانداری اعلام شده و مدام پیگیر هستیم تا از خاموشی‌های پی‌درپی در شهرستان خودداری کنند.

فرماندار بردسکن ایجاد پنل‌های خورشیدی را از اقدامات شهرستان و جذب سرمایه‌گذار دراین‌خصوص نام برد و اظهار کرد: خاموشی چاه موتورها به کشاورزی و محصولات انگور و انار خسارت فراوانی وارد کرده است که امیدوار هستیم با اجرا پنل خورشیدی هم مشکل خاموشی رفع شود و هم از افزایش تولید و فروش آن درآمد حاصل شهرستان گردد.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.