لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های خورشیدی در اصفهان

لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های خورشیدی در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا نقش بعد از ظهر جمعه در حاشیه چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اصفهان در سال‌جاری با بیان اینکه در گروه کاری اشتغال و سرمایه‌گذاری در خصوص توسعه و رفع مشکلات نیروگاه‌های خورشیدی و بسترسازی برای ورود سرمایه‌گذاران به این حوزه بررسی‌های لازم انجام شد، اظهار داشت: به منظور تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری با توجه به حساسیت موضوع و در نظر گرفتن این مهم که در استان و کشور ناترازی انرژی برق وجود دارد و باید به سمت انرژی‌های جدید از جمله انرژی‌های خورشیدی حرکت کنیم.

وی افزود: با درنظر گرفتن استعدادی که اصفهان برای سرمایه‌گذاری در این حوزه دارد و می‌تواند کسری برق استان و کشور را جبران کند و کمک شایانی به حفظ محیط زیست و رفع مشکل آلودگی هوا داشته باشد مصوبات خوبی اخذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان عنوان کرد: دستور کار دوم نشست به پیشنهادهایی در خصوص وضعیت نرخ بیکاری استان و صحت سنجی اشتغال‌های ایجاد شده و اینکه آمار به چه میزان اطمینان بخش است اختصاص یافت.

وی افزود: با در نظر گرفتن این مهم که با آمار و تحلیل‌های دقیق‌تر می‌توانیم سیاستگذاری مناسبی در حوزه اشتغال داشته باشیم مصوبات قابل توجهی اخذ شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.