اولین مرحله رنکینگ بدمینتون دختران خراسان شمالی برگزار شد

اولین مرحله رنکینگ بدمینتون دختران خراسان شمالی برگزار شد

برات وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اولین مرحله رنکینگ بدمینتون دختران در سطح خراسان شمالی برگزار شد.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در راستای اهداف و برنامه‌های هیأت بدمینتون استان در سال ١٤٠٢ برای شناسایی و انتخاب بازیکنان برتر در

رده‌های مختلف سنی و انتخاب نفرات برتر جهت استعداد یابی و اعزام به مسابقات کشوری، تحت عنوان اولین مرحله رنکینگ بدمینتون خراسان شمالی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات ۵٠ بازیکن دختر در رده‌های سنی زیر ١١، زیر ١٣ و زیر ١۵ سال در خانه بدمینتون بجنورد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در پایان نفرات برتر این دوره معرفی شدند.

وثوقی بیان کرد: در رده سنی نونهالان زیر ١١ سال مقام اول آوا ضیغم جهانی، مقام دوم رها ضیغم جهانی و مقام سوم مشترک باران درخشانی و بهسا صفدری را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی نونهال زیر ١٣ سال مقام اول دلارام یزدانی، مقام دوم آناهیتا طلفی و مقام سوم مشترک را نیز یاس عباسی و آندیا خالق پور کسب کردند.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی اظهار داشت: در رده سنی نوجوان زیر ۱۵ سال مقام اول یاسمین شمس مقام دوم تسنیم حاتمی مقام سوم مشترک الینا گوران و سارا حجی‌پور به دست آوردند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.