۹۰ پروژه با محوریت اشتغالزایی در اردبیل افتتاح می‌شود

۹۰ پروژه با محوریت اشتغالزایی در اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از پروژه‌های شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۹۰ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۷۷ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها و پروژه‌ها برای ۴۷۳ نفر در شهرستان اردبیل شغل ایجاد می‌شود، گفت: ۱۵ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مناسبت هفته دولت اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: در این راستا ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای ۴۷۳ نفر هم شغل ایجاد شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: همزمان با هفته دولت ۶۹ پروژه عمرانی و زیربنایی و عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش اعتباری این پروژه‌ها ۷۵۹ میلیارد تومان است.

وی از صدور ۲ هزار و ۹۵۰ فقره سند مالکیت تک برگی الکترونیکی برای صاحبان اراضی کشاورزی در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: مساحت اراضی که سند تک برگ برای آن صادرشده ۱۲۱ هزار و ۴۳ هکتار است.

فرماندار شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی شش پروژه عمرانی و زیربنایی و عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود که ارزش اعتباری این پروژه‌ها ۵۴۸ میلیارد تومان است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.