نظام اداری کارآمد و چابک در تحقق هدف‌های انقلاب بسیار مهم است

نظام اداری کارآمد و چابک در تحقق هدف‌های انقلاب بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در هیجدهمین همایش شهید رجایی که صبح امروز در سالن اجلاس سران طی سخنانی اظهار داشت: از تمامی وزارتخانه‌ها دست‌اندرکاران و همکاران بخش‌های مختلف کشور که حقیقتاً تلاششان در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است تشکر می‌کنم و فقط این نیست که تلاش عده‌ای خاص را مورد تشکر قرار دهیم بلکه بسیاری از افرادی که امید آفرینی می‌کنند زحمات آنها قابل تشکر است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی یک گام انکارناپذیر داریم که تحول اداری در کشور است.

رئیسی ادامه داد: نظام اداری در تحقق اهداف بسیار نقش آفرین است. نظام اداری امیدآفرین کارآمد و چابک در تحقق هدف‌های انقلاب بسیار مهم است تا همه شاخص‌های نظام انقلابی را داشته باشد تا در نتیجه ایمان و تقویت آن، مردم پایه بودن و هم عدالت پایه بودن را داشته باشیم و هم همراه افزایش بهره‌وری را داشته باشد.

رئیس جمهور بیان داشت: ما در این نظام اداری با مشخصه‌هایی که برای نظریه انقلاب اسلامی داریم باید مقایسه کنیم که سازمان اداری کشور متناسب با سازمان آماده شده و در راستای تحقق اهداف نظام انقلابی هست یا فاصله دارد؟

وی ادامه داد: وظیفه همه مسئولان و مدیران و کارمندان آن است که این فاصله‌ها را کم کنیم و نظام اداری متناسب با نظام انقلابی شود و در این راه ممکن است با یک سری موانع و نخواستن‌ها مواجه شویم، چون برخی تحول‌ناپذیرند و وضع موجود را بپسندند.

در حال تکمیل…

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.