دنی اولمو ستاره درخشان این روزهای آسمان لایپزیش / نکته آماری

طرفداری | دنی اولمو این روزها در فرم بسیار خوبی قرار دارد و در حال حاضر کلیدی‌ترین مهره مارکو روزه در ترکیب لایپزیش به حساب می‌آید. حال پس از پیروزی پر گل ساکسون‌ها مقابل اشتوتگارت در ردبول آرنا، گویا این بازیکن 25 ساله به رکورد جدیدی برای خود دست یافته است.

به گزارش اوپتا، دنی اولمو در حالی که در تمام رقابت‌های فصل گذشته برای لایپزیش تنها پنج گل به ثمر رسانده بود، اکنون موفق شده پس از گذشت سه بازی از فصل جدید به رکورد گلزنی خود در فصل گذشته برسد. این بازیکن در فینال سوپرکاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ با هت‌تریک خود نقشی اساسی در قهرمانی تیمش ایفا کرد و مقابل بایرلورکوزن هر چند که بازی را با نتیجه 3-2 واگذار کردند، اما موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. مقابل اشتوتگارت نیز در شب گذشته با زدن گل دوم قفل بازی را برای ساکسون‌ها شکست و راه را برای از سر رسیدن گل‌های بعدی هموار کرد.

گفتنی است نام اولمو طی این سال‌ها همواره پیرامون باشگاه‌های بزرگ زیادی از جمله بارسلونا، منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ مطرح شده اما او به تازگی قراردادش را با لایپزیش تا سال 2027 تمدید کرده است. هر چند که گفته می‌شود بند فسخی 60 میلیون یورویی در قرارداد او گنجانده شده که از تابستان سال آینده در دسترس باشگاه‌های علاقه‌مند خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال