آماده حضور در رقابت‌های آسیایی و پارالمپیک می‌شوم

آماده حضور در رقابت‌های آسیایی و پارالمپیک می‌شوم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خسروانی عصر شنبه در حاشیه آئین تجلیل از قهرمانان ملی مسابقات جهانی پا را دوومیدانی که در فرمانداری گناوه برگزار شد، اظهار داشت: دهمین دوره رقابت‌های پا را دو و میدانی قهرمانی جهان در پاریس برای کسب سهمیه پارالمپیک در هفته گذشته برگزار شد و در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره و سهمیه پارالمپیک شدم.

دوومیدانی کار عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران افزود: این مسابقات جهانی هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود و ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک شرکت می‌کنند که تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات نیز بالا است.

دارنده مدال طلای پارالمپیک گفت: در رشته پرش طول کلاس T۱۲ که من حضور داشتیم ورزشکاران ۱۳ کشور شرکت کننده داشتند که به لطف خدا توانستم هم سهمیه المپیک و هم مدال نقره رقابت‌ها را کسب کنم.

آماده حضور در رقابت‌های آسیایی و پارالمپیک می‌شوم

خسروانی گفت: رکورد من در این رشته در المپیک توکیو هفت متر و ۲۱ سانتیمتر بود که توانستم در رقابت‌های جهانی پاریس ۲۵ سانتیمتر ارتقا رکورد ثبت کنم و موفق به پرش به طول هفت متر و ۲۶ سانتی متر شدم.

قهرمان دو و میدانی کشور بیان کرد: در این مسابقات متأسفانه در پرش چهارم در ناحیه مچ پا دچار آسیب شدم ولی شرایط خوبی دارم اما باید نظر پزشکان را نیز بدانم و خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در دو ماه آینده بازی‌های آسیایی و یکسال دیگر نیز بازی‌های پارالمپیک برگزار می‌شود تمام تلاش خود را برای آمادگی حضور در این مسابقات خواهم کرد و امیدوارم بتوانم در این مسابقات نیز مدال‌های خوش رنگی برای کشور کسب کنم.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.