9 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد آماده بهره‌برداری شد

9 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد آماده بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی حسین برزگر از بهره‌برداری ۹ پروژه و طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۳۶ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره‌برداری از فاز اول سامانه نوین آبیاری در هرچگان در بیش از ۱۲۲ هکتار، احداث کانال آبرسانی سودجان، لایروبی و بازسازی قنات قنداب، احداث مزرعه پرورش ماهی ۱۰ تنی، احداث سه واحد گلخانه جمعاً با مساحت بیش از ۱۴ هزار مترمربع و احداث یک واحد پرورش شترمرغ ۲۰۰ قطعه‌ای از طرح‌ها و پروژه‌های است که به مناسبت هفته دولت در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از مزایای این طرح‌ها یک هزار و ۳۴۴ خانوار و تعداد هشت روستا بهرمند می‌شوند، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای چهار هزار و ۸۶۹ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.