فارس من| بانوان ورزشی را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنید

فارس من| بانوان ورزشی را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دشمنان جمهوری اسلامی ایران در فضاهای مختلف در تلاش هستند تا با نقشه و برنامه‌ریزی اقداماتی را علیه کشورمان انجام دهند. یکی از این فضاها که اتفاقاً بسیار هم به چشم می‌آید، میدان‌های ورزشی است که دشمنان تلاش می‌کنند با ورود به این عرصه و نفوذ به حواشی ورزش قهرمانان کشورمان را به حاشیه بکشانند.

در همین راستا مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» درخواستی را با عنوان «بانوان ورزشی را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنید» ثبت کردند. در درخواست مخاطبان خبرگزاری فارس آمده است: «با توجه به برنامه دشمنان نسبت به تحریف ارزش‌های زن در کشور و بی‌کاربرد جلوه دادن حجاب در کسب مقام‌های ورزشی در سطح جهانی همچنین با توجه به سوابق آنها در فریب ورزشکاران در گذشته، لازم است تا با آگاهی‌بخشی بانوان ورزشکار عزیز نسبت به این برنامه‌های دشمن، آنها را از افتادن در دام دشمنان حفظ بداریم.»

این درخواست که در شرایط کنونی و موفقیت‌های اخیر ورزشکاران ایرانی کاملاً درست و منطقی هم مطرح شده است تاکنون بیش از 200 امضا جمع‌آوری کرده و در همین راستا خبرگزاری فارس تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی اصولی و پیگیری از مسئولان وزارت ورزش و سایر فدراسیون های ورزشی و ایجاد بستری برای اقدامات موثر، زمینه آگاه سازی ورزشکاران رشته‌های مختلف را نسبت به توطئه‌های دشمن فراهم کند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.