گام نخست نظام برای انتخابات موفقیت آمیز بود/ هر گونه فعالیت مدیران با شائبه انتخاباتی ممنوع است

گام نخست نظام برای انتخابات موفقیت آمیز بود/ هر گونه فعالیت مدیران با شائبه انتخاباتی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی‌اکبر کی‌پور امروز در نشست شورای اداری تربت حیدریه اظهارکرد: نظام سلطه در طول ۴۵ سال اخیر تمام تلاش می کند در هر فرصتی یاس و ناامیدی را در جامعه القا کند و مردم را از پای صندوق‌های رای برگرداند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم هجمه دشمنان برای حضور کمرنگ نامزدها در انتخابات، در گام نخست ثبت نام، نظام موفق عمل کرد و این حضور در ثبت نام نه به دشمن بود، اما انچه که انتخابات را تعیین می‌کند مردم هستند و همه وظیفه دارند برای شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری تمام تلاش خود را بکار ببندند.

کی پور بیان کرد: نظام سلطه از ماهها قبل برای تضعیف انتخابات تبلیغ می‌کرد تا نامزدها کمتر ثبت نام کنند اما در کل کشور میزان ثبت نام از تمام ادوار بالاتر بود بطوری که ۴۹ هزار نفر برای کل کشور، ۳۵۰۰ نفر در خراسان رضوی و ۱۲۷ نفر در تربت حیدریه ثبت نام کردند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاههای اجرایی تلاش خود را برای مشارکت حداکثری بکار ببندند، گفت: دشمنان نظام در فتنه‌های مختلف از کشته سازی و اعتراضات گرفته تا فتنه‌های مذهبی، همه حربه‌ها را بکار گرفته تا به نظام و انقلاب آسیب برسانند، لذا باید مراقبت و نقاط آسیب پذیر را بررسی کرد.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه هر چه فرصت رقابت در انتخابات بالاتر برود میزان توطئه‌های دشمن هم بالاتر می‌رود، افزود: متاسفانه خیلی از اشخاص و رجال سیاسی و خواص در بحران‌های مختلف راه گم می‌کنند و در جبهه دشمن قرار می‌گیرند، کما اینکه خودشان مدیر و کارگزار هستند.

هر گونه فعالیت مدیران با شائبه انتخاباتی ممنوع است

فرماندار تربت حیدریه با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت مدیران با شائبه انتخاباتی ممنوع است، گفت: در ساعات اداری و با امکانات اداری فعالیتی که شائبه تبلیغاتی داشته باشد، ممنوع است.

وی به وضعیت گام نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تربت حیدریه اشاره کرد و افزود: تاپایان زمان ثبت نام ۱۲۷ نفر ثبت نام کردند که ۱۱۲ نفر معادل ۸۸ درصد را مردان و ۱۵ نفر معادل ۱۲ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

کی پور افزود: بر این اساس ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان در طبقه سنی اول یعنی ۳۰ تا ۴۵ سال و ۶۵ درصد دارای مدرک تحصیلی کارسناسی ارشد هستند و دو نفر مشمول ماده ۲۹ که مسئولیت در جایی دیگر دارند که در حد وزیر و بخشدار هستند و شاید معادلات انتخابات را به هم بزنند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.