تمجید مدیر ورزشی آاس رم از آزمون: مدت‌هاست که دنبالش هستیم و او را تحسین می‌کنیم

طرفداری | سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سردار آزمون پس از یک‌ونیم فصل حضور در بایرلورکوزن، در یک انتقال قرضی تا پایان فصل جاری از این باشگاه آلمانی به آاس رم پیوست تا شاگرد ژوزه مورینیو شود. گفته می‌شود یک بند خرید 12 میلیون یورویی نیز در قرارداد این بازیکن 28 ساله گنجانده شده که در صورت رضایت جالوروسی، با فعال شدن آن در پایتخت ایتالیا ماندنی شود.

به نقل از سایت آاس رم، حال تیاگو پینتو مدیر ورزشی این باشگاه از سردار آزمون تمجید کرده و اعلام کرده برای مدت زیادی است به او علاقه دارند و این بازیکن را زیر نظر داشته‌اند. پینتو درباره خرید جدیدشان گفت:

آزمون بازیکنی است که برای مدت‌ها دنبالش بودیم و باید قدردان توانایی‌های فنی انکارناپذیرش باشیم. مطمئنیم که رختکن تیم به سردار کمک می‌کند تا هرچه سریع‌تر در تیم جا بیفتد و بتواند در ایتالیا بدرخشد.

همچنین سایت آاس رم نیز در معرفی سردار آزمون نوشته که او در 316 بازی باشگاهی موفق به ثمر رساندن 115 گل و دادن 48 پاس گل شده است. همچنین در عرصه ملی در 71 بازی برای تیم ملی ایران 45 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است. او چهار قهرمانی لیگ روسیه، یک قهرمانی جام حذفی روسیه و دو قهرمانی سوپرکاپ روسیه را در کارنامه خود دارد. آزمون همچنین در فصل 20-2019 آقای گل لیگ روسیه شد و در سال 2021 نیز جایزه بهترین بازیکن سال روسیه را کسب کرد.

منبع: پارس فوتبال