تصاویر زنده از گوشی شیائومی 13T منتشر شد + ویدیو آنباکس

تصاویر زنده گوشی هوشمند شیائومی 13T در فضای وب منتشر شد. ویدیوی آنباکس این گوشی از کشور گواتمالا منتشر شده و به‌صورت ضمنی نشان می‌دهد که شیائومی 13T همتای جهانی ردمی K60 اولترا محسوب می‌شود.

بایستی توجه داشت که این گوشی با شیائومی 13T پرو تفاوت دارد؛ دستگاهی که پیش‌تر جزئیاتی پیرامون آن منتشر شده و احتمالا تحت عنوان ورژن جهانی ردمی K60 اولترا روانه بازار می‌شود.

این تصاویر نشان‌دهنده دستگاهی با طراحی مشابه ردمی K60 اولترا هستند. صرفا لوگو ردمی در گوشه پایینی پنل پشتی با شیائومی جایگزین شده است.

بایستی توجه داشت که دوربین 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی فاقد برند لایکا است؛ موضوعی که در گوشی ردمی نیز به چشم می‌خورد.

شیائومی 13T در مدل‌های رنگی مشکی و نعنایی یا سبز روانه بازار می‌شود. چنان‌چه این گوشی از مشخصاتی مشابه با ردمی K60 اولترا برخوردار باشد؛ در این‌صورت انتظار می‌رود که پیکره‌بندی دوربین پشتی آن از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شود. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی گوشی تعبیه خواهد شد.

این مطلب را نیز بخوانید: گوشی شیائومی چی بخریم؟ معرفی بهترین مدل‌ها با قیمت مناسب این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران

شیائومی 13T احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با نرخ نوسازی 144 هرتزی و رزولوشن 1220×2712 پیکسل خواهد بود.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. توان پردازشی گوشی احتمالا از طریق تراشه 4 نانومتری +Dimensity 9200 تامین خواهد شد. تصویر مربوط به جعبه خرده فروشی گوشی نیز منتشر شده است؛ اگرچه محتوای داخل آن قابل رویت نیست.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی 13T در اواخر ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

پنل جلویی شیائومی 13T و جعبه خرده فروشی آن

نوشته تصاویر زنده از گوشی شیائومی 13T منتشر شد + ویدیو آنباکس اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.