تحویل نمادین یک خودروی وارداتی به خریدار!

تحویل نمادین یک خودروی وارداتی به خریدار!

در حاشیه اولین نمایشگاه دستاورد ها و اقدامات دولت سیزدهم که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، یک دستگاه خودروی چانگان CS35 پلاس به صورت نمادین تحویل یک خریدار شد.

وارد کنندگان خودرو در این مراسم توضیحاتی در خصوص مدل، مصرف سوخت، توان موتور و محل ساخت خودرو های وارداتی به عباس علی آبادی، وزیر صمت دادند.

این خودرو شامل خودرو های اروپایی، کره ای و چینی صفر کیلومتر با حجم موتور زیر 2500cc بودند.

b l  (2) copy.webp

اسفند سال گذشته بود که وزارت صمت اقدام به ثبت نام اولیه از متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو کرد که در نهایت با گذشت 6 ماه امروز بخشی از خودروهای وارداتی توسط وزیر صمت تحویل شد.

علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با اشاره به اینکه پیگیر تحویل خودروها هستیم گفت : مطالبه ما این است که روند تحویل سرعت و شتاب بگیرد و ظرف سه تا چهار ماه آینده همه خودروهای وارداتی تحویل داده شوند.

وی تاکید کرد: هیچ رانتی در واردات خودرو وجود ندارد؛ از این جهت خودروسازها در اولویت قرار گرفته‌اند که بتوانند تکنولوژی‌ها را برای داخلی سازی‌ها استفاده کنند.

علی آبادی با بیان این که همه مردم باید به بهترین خودروها به خصوص خودروهای داخلی و با قیمت های مناسب دسترسی داشته باشند گفت: همچنان فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت خواهد گرفت.

وی افزود: پیشنهاد ما برای تعرفه واردات خودروهای برقی صفر یا 4 درصد است.

1.webp

منبع Car.ir منبع: car.ir

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.