سامسونگ گلکسی زد فولد 5 دارای بهترین نمایشگر در بازار گوشی‌های هوشمند است

به گفته کارشناسان وبسایت DxOMark، سامسونگ گلکسی زد فولد 5 مجهز به بهترین نمایشگر موبایلی در بازار است. این محصول جدید در بررسی‌های انجام شده 1 امتیاز از گوگل پیکسل فولد و 3 امتیاز از گلکسی زد فلیپ 5 پیشی گرفت.

تیم DxOMark پس از بررسی نمایشگر پرچمدار تاشو سامسونگ، امتیاز 152 را برای آن در نظر گرفته است. مدل نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد 4 در گذشته امتیاز 133 را کسب کرد. این موضوع بدان معناست که نمایشگر گوشی جدید پیشرفت‌های بسیار چشمگیری را تجربه نموده است.

حداکثر روشنایی اندازه‌گیری شده برای نمایشگر گلکسی زد فولد 5 برابر با 1222 شمع بر متر مربع است. به هرحال این رقم در مقایسه با گوگل پیکسل فولد کمتر است. از طرفی کنتراست نمایشگر گوشی هوشمند تاشو گوگل نیز بالاتر است. اما در رده‌بندی کلی، گلکسی زد فولد 5 برنده میدان شد؛ اگرچه اختلاف 1 واحدی در 150 امتیاز می‌‌تواند نشان‌دهنده بروز سطحی از خطا باشد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی زد فولد 5 مجهز به یک پنل 7.6 اینچی آمولد با رزولوشن 1812×2176 پیکسل و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران این مطلب را نیز بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ در رده‌های قیمتی مختلف

نوشته سامسونگ گلکسی زد فولد 5 دارای بهترین نمایشگر در بازار گوشی‌های هوشمند است اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.