افتتاح ۵۰ پروژه همزمان با هفته دولت در اردستان

افتتاح ۵۰ پروژه همزمان با هفته دولت در اردستان

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا نقش ظهر دوشنبه در آئین افتتاحیه طرح‌های هفته دولت در شهرستان اردستان، اظهار داشت: بالغ بر ۵۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان اردستان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی افزود: شاهد شروع عملیات اجرایی دو پروژه دیگر در شهرستان اردستان هستیم که امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده، شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر اردستان به عنوان یک شهرستان شاخص در حوزه‌های صنعتی و گردشگری باشیم.

نقش خاطرنشان کرد: حدود ۴۳۲ واحد راکد و غیرفعال در سطح استان اصفهان وجود دارد که به چرخه تولید بازگشت و استان اصفهان رتبه اول را در این زمینه کسب کرده همچنین حدود ۸۴۰ طرح سرمایه‌گذاری تولیدی و کشاورزی طی یک‌سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.