نتایج یک نظرسنجی: بایدن برای ریاست جمهوری بسیار پیر است

بیش از ۷۰ درصد از امریکایی‌ها از هر دو حزب معتقدند بایدن برای حضور مجدد در کاخ سفید بسیار پیر است.

آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت، امریکایی‌ها در عصری که اختلافات حزبی و عقیدتی حرف اول را می‌زند، بر سر یک موضوع اتفاق نظر دارند: جو بایدن بسیار پیرتر از آن است که بتواند در دور دوم یک رئیس‌جمهور مؤثر باشد. به گفته منبع، البته دونالد ترامپ که تنها چند سال از او کوچکتر است، به طرز چشمگیری نگرانی کمتری در مورد سن خود ایجاد کرده است.

یک نظرسنجی جدید از مرکز پژوهش‌های روابط عمومی آسوشیتدپرس نورک نشان می‌دهد که بسیاری از مردم امریکا به طرز عجیبی در تعیین ویژگی‌هایی که بایدن نمی‌تواند آنها را تغییر دهد متحد هستند.

رئیس‌جمهور خود با روش‌هایی طنزپردازانه به طرح موضوع سن پرداخته است، گویی می‌خواهد به مخاطبانش در مورد ۸۰ سفرش به دور خورشید آرامش خاطر دهد.

در این نظرسنجی، ۷۷ درصد به شکلی متحد القول گفتند بایدن برای چهار سال دیگر بسیار پیر است. نه تنها ۸۹ درصد جمهوری‌خواهان این را می‌گویند، بلکه ۶۹ درصد از دموکرات‌ها هم چنین نظری دارند. این دیدگاه در میان گروه‌های سنی، نه فقط جوانان، وجود دارد، اگرچه دموکرات‌های مسن‌تر به طور خاص از امکان پیروزی او در سال ۲۰۲۴ حمایت می‌کنند.

منبع: اطلس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.