پخش زنده الهلال و الاتفاق 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الهلال و الاتفاق 6 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در مهمترین دیدار هفته از ساعت 21:30 در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض رودررو می‌شوند.

مهمرین دیدار هفته چهارم لیگ عربستان بین پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا و فوتبال عربستان الهلال و الاتفاق که در این فصل با هدایت استیون جرارد جزو مدعیان قهرمانی است برگزار خواهد شد.

الهلال پرستاره در سه هفته ابتدایی دو برد و یک تساوی داشته و الاتفاق نیز دقیقا همین عملکرد را به ثبت رسانده تا دو تیم با 7 امتیاز و حضور در رتبه سوم و چهارم به مصاف هم بروند.

بازی دو تیم از ساعت 21:30 به میزبانی الهلال در ریاض برگزار می‌شود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الهلال و الاتفاق 6 شهریور 1402 از لینک زیر استفاده کنید و یا برروی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده فوتبال الاتفاق و الهلال 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الهلال و الاتفاق 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ عربستان 2024_2023
پخش زنده الهلال و الاتفاق 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الهلال و الاتفاق 6 شهریور 1402

تیم فوتبال الهلال عربستان که متعلق به شهر ریاض پایتخت این کشور است در تاریخ خود 18 قهرمانی در لیگ عربستان، 10 قهرمانی در جام حذفی، 2 قهرمانی در جام قهرمانان باشگاه‌های عرب و نهایتا 4 قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد.

رییس آسیا در این فصل ستاره‌های نامدار فوتبال اروپا از جمله نیمار، مالکوم، کالیدو کولیبالی، میلینکوویچ ساویچ، یاسین بونو و روبن نوس را جذب کرده‌ و تا ایجا 7 امتیازی ست؛ الهلال در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا با تیم نساجی مازندران همگروه شده است.

آبی‌ها در فصل گذشته قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و البته نایب قهرمان لیگ عربستان شده‌اند.

اما تیم فوتبال الاتفاق عربستان که متعلق به شهر دمام این کشور است در تاریخ خود 2 قهرمانی در لیگ عربستان، 2 قهرمانی در جام حذفی، و نهایتا 2 قهرمانی در جام قهرمانان باشگاه‌های عرب را در کارنامه دارد.

سبزهای دمام در این فصل 2 ستاره نامدار فوتبال اروپا، جردن هندرسون کاپیتان لیورپول و موسی دمبله مهاجم لیون را جذب کرده و تا بدین جا 7 امتیاز را کسب کرده‌اند.

الاتفاق در فصل گذشته لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی رتبه هفتم را بدست آورد اما در این فصل با هدایت استیون جرارد سرمربی سابق رنجرز و استون ویلا و البته کاپیتان سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، آرزوهای بزرگتری دارد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده الهلال و الاتفاق 6 شهریور 1402 را از ساعت 21:30 امشب و با استفاده از لینکی که در ابتدای مطلب با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

برچسب هااستیون جرارد الاتفاق عربستان الهلال عربستان لیگ عربستان نیمار پخش زنده پخش زنده فوتبال پخش زنده لیگ عربستانمنبع: انصاف نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.