پخش زنده الوحده و الاتحاد 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الوحده و الاتحاد 6 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته چهارم لیگ عربستان از ساعت 21:30 در ورزشگاه عبدالعزیز مکه رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان دومین تیم پرافتخار فوتبال عربستان در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا و یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال عربستان پس از 3 پیروزی متوالی در هفته چهارم لیگ عربستان باید به مصاف الوحده برود.

الاتحاد که با مشکل اختلاف سرمربی تیم نونو اسپریتو با کریم بنزما درگیر است با درخشش عبدالرزاق حمدالله در کنار الاهلی دو تیم 9 امتیازی جدول لیگ هستند؛ ببرها در لیگ قهرمانان آسیا با سپاهان ایران همگروه هستند.

الوحده اما با دو برد و یک باخت و 6 امتیاز عملکرد بدی تا بدین جا نداشته و امشب برای متوقف کردن الاتحاد در مکه به میدان خواهد آمد؛ شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الوحده و الاتحاد 6 شهریور 1402 در ساعت شروع بازی از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید:

پخش زنده الوحده عربستان و الاتحاد عربستان 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الوحده و الاتحاد 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ عربستان 2024_2023
پخش زنده الوحده و الاتحاد 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده الوحده و الاتحاد 6 شهریور 1402

تیم فوتبال الاتحاد عربستان که متعلق به شهر جده این کشور است در تاریخ خود 9 قهرمانی در لیگ عربستان، 9 قهرمانی در جام حذفی، 1 قهرمانی در جام قهرمانان باشگاه‌های عرب و نهایتا 2 قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد.

ببرهای جده در این فصل 4 ستاره نامدار فوتبال اروپا کریم بنزما، فابینیو، کانته و ژوتا را جذب کرده‌ و در سه دیدار اول خود نیز پیروز شده اند.

الاتحاد در فصل گذشته با درخشش عبدالرزاق حمدالله موفق به کسب نهمین قهرمانی خود در تاریخ لیگ فوتبال عربستان شد و دو تیم بزرگ ریاض الهلال و النصر را ناکام کذاشت.

در طرف مقابل اما تیم فوتبال الوحده مکه در فصل گذشته در لیگ 16 تیمی عربستان (لیگ عربستان در فصل جدید 18 تیم دارد) سیزدهم شد و به سختی از سقوط فرار کرد اما تا فینال جام حذفی پیش رفت و به سختی برابر الهلال بازی را واگذار کرد؛ این تیم در این فصل تا اینجای کار با 6 امتیاز ششم است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده الوحده و الاتحاد 6 شهریور 1402 را از ساعت 21:30 امشب و با استفاده از لینکی که در ابتدای مطلب با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

برچسب هاالاتحاد الاتحاد عربستان الوحده عربستان لیگ عربستان پخش زنده پخش زنده فوتبال پخش زنده لیگ عربستان کریم بنزمامنبع: انصاف نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.