۷۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار می‌شود

۷۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از اعطای ۷۲ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان در هفته دولت خبر داد و افزود: این مراسم به صورت نمادین در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: همچنین در سال گذشته یک هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی توسط کمیته امداد در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون بخش عمده‌ای از هزینه‌های خانواده به سمت پرداخت اجاره مسکن می‌رود، بعد از اشتغال بی شک تهیه مسکن برای خانواده‌ها اولویت کمیته امداد است؛ بر این اساس بخشی از خدمات در قالب کمک ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن توسط حوزه حمایت به مددجویان پرداخت می‌شود.

شیبه با اشاره به اینکه کمیته امداد خوزستان علاوه بر ساخت مسکن نیز در بخش تعمیرات وسایل خانه‌های مددجویان ورود کرده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار مورد تعمیرات و ۲ هزار و ۲۰۰ مورد ساخت حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز برای خانواده‌های نیازمندان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات برای احداث مسکن مددجویی از طریق کمک‌های امداد و مابقی از طریق تسهیلات بنیاد مسکن و مشارکت خیران مردمی و گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه تأمین می‌شود، بیان کرد: با احداث واحدهای مسکونی بخش عمده‌ای از هزینه خانواده‌های تحت حمایت مرتفع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: هدف‌گذاری سال جدید احداث ۲۰۰۰ واحد مسکن و ۵۰۰۰ مورد تعمیرات و فضای جانبی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، لوله‌کشی گاز و… با همراهی بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج و سپاه، مراکز نیکوکاری و خیرین است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.