پیکان-سپاهان؛ هدف مورایس تنها سه امتیاز / پیش بازی

در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، پیکان و سپاهان به مصاف هم می روند. اطلاعات بازی

هفته‌ چهارم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: پیکان-سپاهان
تاریخ و زمان: سه شنبه 7 شهریور 1402 / ساعت ۱۹:3۰
مکان: ورزشگاه شهید دستگردی
داوران: امیر عرب براقی، علیرضا ایلدروم، فرهاد مروجی و وحید زمانی
ناظر داوری: مسعود مرادی وضعیت دو تیم

تیم فوتبال پیکان در حال حاضر با سه امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال کششور قرار دارد. شاگردان رسول خطیبی در در حال حاضر در سه بازی ابتدایی لیگ به سه تساوی دست یافته اند. نبردهایی که مقابل نفت آبادان، گل گهر سیرجان و نساجی مازندران بوده اند و همانطور که مشخص است سه بازی مشکل را آنها با امتیاز ترک کرده اند. بدون شک خطیبی و تیم جوانش می کوشند تا به نتایج مساوی پایان دهند البته که آنها در بازی پیش رو مقابل تیمی پر قدرت قرار می گیرند که هدفش تنها کسب قهرمانی است.

در سوی مقابل سپاهان قرار دارد. تیم پر قدرت ژوزه مورایس فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده است. سپاهانی ها از سه بازی خود موفق به کسب سه پیروزی و 9 امتیاز شده اند و هم اکنون در صدر جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند. شاگردان مورایس در این سه هفته کارهای بزرگی کرده اند. شکست دادن استقلال و تراکتور کاری است که آنها را به یک مدعی بسیار بزرگ برای لیگ تبدیل می کند و قطعا مورایس و شاگردانش می خواهند در دستگردی نیز سه امتیاز مهم دیگر را بدست بیاورند تا آمار خوب شان ادامه پیدا کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.