تمهیدات لازم برای تأمین سوخت ایام اربعین اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای تأمین سوخت ایام اربعین اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ در نشست کمیته سوخت اربعین در سالن جلسات مانیتورینگ اربعین مهران گفت: با توجه به ورود زائران اربعین به استان و لزوم آمادگی برای تأمین سوخت خودروهای شخصی و به منظور آمادگی برای پیک تردد، نباید خللی در روند تأمین سوخت خودروها ایجاد شود.

وی اظهار کرد: با توجه به ورود همزمان زوار به کشور از مرز مهران و ضرورت جابجایی زائران با اتوبوس به شهرهای خود، باید تمهیدات لازم نیز برای تأمین سوخت اتوبوس‌ها اندیشیده شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: ضرورت دارد جایگاه‌ های سیار سوخت به منظور خدمات‌ دهی هر چه بیشتر و بهتر نیز پیش‌بینی شود.

حسنی ادامه داد: خدمات‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی نیازمند نظارت و بازدید های میدانی است و در این راستا نظارت بر جایگاه‌ های سوخت به طور مرتب و مداوم در اولویت قرار گیرد.

پایان پیام /

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.