حرکت منطبق با برنامه جزو اصول کاری است

حرکت منطبق با برنامه جزو اصول کاری است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری این استان که با حضور زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه پیگیر مسائل هستیم و این عامل باعث شده گشایش‌هایی نیز نائل شود، گفت: حرکت منطبق با برنامه جزو اصول کاری است و تلاش می‌کنیم با این تفکر امور را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه تاکنون استان دوبار در شاخص‌های ارزیابی شده که در پنج مورد استان زیر چهار و در سه مورد زیر یک شده است، افزود: باید تلاش و همت مضاعفی در ادامه مسیر داشته باشیم و در برخی موارد همچون تبصره ۱۸ بالای ۱۰۰ درصد پرداخت در استان ثبت شده است

افشارچی با بیان اینکه دو نوع پیگیری پایین‌دستی و بالادستی داریم؛ در حوزه مسکن هر هفته یک جلسه داشته و در مسائل ورود می‌کنیم و در همه پروژه‌ها این‌گونه است، ادامه داد: در پیگیری بالادستی نیز هیچ شانیتی برای خود قائل نیستم و پیگیر مسائل هستیم و این عامل باعث شده گشایش‌هایی نیز حاصل شود. خیلی از مسائل را با پیگیری می‌توانیم حل کنیم.

استاندار زنجان گفت: برای کسانی که سوار کشتی مدیریتی هستند، حرکت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک حائز اهمیت است و باید کاری کنیم تا تغییری نسبت به گذشته ایجاد شود. مملکت در جنگ اقتصادی است و باید متفاوت به مسائل نگاه کنیم.

افشارچی افزود: در استان اصل کار ما این بود که مسیر را طبق برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف طی کنیم و سال گذشته حرکتمان به صورت عدد محور بود، اما امسال پروژه محور کرده بودیم و وظایف مدیران بر این مبنا احصا شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب خود به عنوان استاندار برتر، تاکید کرد: این موفقیت حاصل عنایت الهی و همکاری و هم افزاری مجموعه استانی است.

منبع: مهر