مشکل جدید برای تیم متمول؛ آیا نتایج لیگ برتر تغییر می‌کند؟

سپاهان

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پیامی نوشت: تمام بازی‌های تیم متمول باید ۳ بر صفر شود.

به گزارش مشرق، مصطفی لشگری در پیامی در شبکه مجازی خود نسبت به نامه نهادهای نظارتی در خصوص تخلف یک تیم لیگ برتری نوشت: پرونده تیم ولخرج به کمیته انضباطی رفت، طبق قانون جدید تمام بازی‌های این تیم باید سه بر صفر شود.

او در این متن به مصاحبه منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اشاره کرد. «قنبرزاده در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره دریافت نامه از نهادهای نظارتی بابت تخلف یک تیم، تأکید کرد: اگر بگویم نامه نیامده است دروغ گفتم، اما چون نامه محرمانه بوده است عُرف اداری و اخلاق حکم می‌کند که به‌صورت عمومی بیان نشود. آن را نه تکذیب می‌کنیم و نه تأیید. مکاتبه‌ای سازمان بازرسی داشته و دقیق‌تر بگویم دو مرتبه مکاتبه داشته است. حتی بازیکن ایرانی داشتیم که ما را زیر سؤال بردند که چرا سازمان لیگ کنترل نکرده است. یکی از بازیکنان در باشگاهی قراردادش ریالی بوده، ولی براساس نرخ ارز تغییر مبلغش افزایش پیدا کرده است.

وی در پاسخ به اصرار خبرنگاران برای بیان نام باشگاه متخلف، گفت: همانطور که عرض کردم اخلاقاً نباید اسم باشگاه آورده شود. این مسئله در حوزه تصمیم‌گیری ما نیست و مقامات قضایی فدراسیون باید درباره آن اظهارنظر کنند.»

منبع: مشرق نيوز