آزادی یک نوجوان از چنگ آدم‌ربایان توسط نیروهای امنیتی طالبان

نیروهای امنیتی طالبان در ولسوالی سپین بولدک ولایت قندهار یک نوجوان را از چنگ آدم ربایان که به ایران انتقال داده شده بود آزاد و به کشور برگشت.

مسوولان امنیتی طالبان در این ولایت می‌گویند که این نوجوان باشنده اصلی ولایت فراه است که توسط اختطاف‌گران به ایران انتقال داده شده بود و از خانواده‌اش پول در خواست می‌کردند، اما نیروهای امنیتی زمانی که فرد ارتباطی این آدم ربایان را در ولسوالی سپین بولدک بازداشت می‌کنند، آنان ناگزیر می‌شوند که این کودک را آزاد سازند.

به گفته منبع، آدم ربایان با فرستادن نوار تصویری آزار و اذیت این نوجوان، از خانواده‌اش در بدل رهایی اش پول درخواست می کردند.

آدم ربایان پس از ربودن عزت‌الله او را به کشور ایران انتقال می‌دهند تا نیروهای امنیتی نتواند ردپای آنان را پیدا کنند. اما سر انجام نیروهای امنیتی فرد ارتباطی آدم ربایان را در ولسوالی سپین بولدک قندهار شناسایی و بازداشت می‌کنند و از این طریق این کودک را آزاد می‌سازند.

جمال الدین، پدر این نوجوان می‌گوید که آدم ربایان پسرش را بسیار شکنجه کرده اند و در بدل رهایی پسرش صد میلیون تومان ایرانی درخواست می‌کردند، اما وی حالا خرسند است که پسرش دوباره به آغوش خانواده برگشته است.

منبع: اطلس