باارزش‌ترین فوتبالیست جهان کیست؟

باارزش‌ترین فوتبالیست جهان کیست؟

پورتال فوتبال و تجارت Football Benchmark لیست ارزشمندترین بازیکنان فوتبال در این ماه را تهیه کرده است. به گفته آنها، ارلینگ هالند اکنون با ارزش ۱۹۴ میلیون یورو در صدر جدول باارزش‌ترین بازیکنان فوتبال جهان قرار دارد و امباپه که پیش از این تقریباً در همه لیست‌ها در صدر جدول قرار داشت، دوم شد.

وینیسیوس جونیور با ارزش ۱۵۷ میلیون یورویی در مقام سوم و جود بلینگام با ۱۵۲ میلیون یورو در مقام چهارم ایستادند.

امباپه با وجود رسیدن به فینال جام‌جهانی نتوانست از هالند پیشی بگیرد. هالندی که بهترین گلزن پنج لیگ برتر اروپا، بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و دارنده سه‌گانه زیر نظر پپ گواردیولا است. شایان ذکر است که امباپه با وجود اینکه تنها ۲۴ سال سن دارد، مسن‌ترین بازیکن این لیست ده نفره است. هالند ۲۲ ساله و وینیسیوس ۲۳ ساله است و آخرین خرید رئال مادرید از دورتموند تنها ۲۰ سال دارد.

گاوی در ۱۸ سالگی با ارزش ۱۴۰ میلیون یورویی در رتبه ششم قرار دارد. پدری، ستاره دیگر بارسلونا، با ارزش ۱۲۹ میلیونی در رده نهم جدول است.

این مطالب را هم بخوانید:

  • باارزش‌ترین باشگاه فوتبال جهان کدام است؟
  • ثروتمندترین ورزشکاران جوان جهان چه کسانی هستند؟/ ۲ فوق‌ستاره‌ای که جای مسی و رونالدو را گرفتند در بالای جدول!

باارزش‌ترین فوتبالیست جهان کیست؟

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.