پوچتینو: زیبایی لیگ کاپ به سختی بازی های آن است؛ کولویل مشکلی ندارد

چلسی مقابل ویمبلدون با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

طرفداری | چلسی موفق شد در اولین گام خود در لیگ کاپ، دقایقی پیش مقابل ویمبلدون به پیروزی برسد. مائوریسیو پوچتینو در صحبت‌های قبل از بازی اعلام کرده بود جام‌های داخلی فوتبال انگلیس را جدی خواهد گرفت و در بازی امروز نیز پس از به مشکل خوردن در نیمه اول، بازیکنان مهمی را روانه زمین کرد. پوچ در واکنش به سختی بازی امشب، آن را نشات گرفته از خصوصیات ذاتی رقابت‌های داخلی فوتبال انگلیس دانست. صحبت‌های سرمربی چلسی را با هم می‌خوانیم:

بازی و حضور بازیکنانی مثل انزو فرناندز و نیکولاس جکسون برای کسب برد:

بازی سختی بود که زیبایی این رقابت به شمار می‌رود. از عملکرد بازیکنانی که برای اولین بار به میدان رفتند راضی هستم اما بازیکنانی در اسکواد داریم که می‌توانند به ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کنند.

کول پالمر:

هیچ چیزی نمی‌دانم. باشگاه همچنان اطلاعیه‌ای برای شما منتشر نکرده است.

نقل و انتقالات بیشتری را انتظار دارید؟

شاید بله و شاید هم خیر. شاید شما بهتر از من آگاه هستید.

در نیمه اول زودتر از همیشه به رختکن رفتید. از عملکرد تیم ناامید بودید؟

به سرویس بهداشتی نیاز داشتم، ناامید نبودم! به گزارشی از نیمه اول نیز نیاز داشتم تا تغییراتی مثل نیکولاس جکسون را انجام دهم.

مصدومیت لوی کولویل:

مصدوم نشده است. روی مچ پا یخ گذاشته بود، مشکل خاصی نیست.

بازی سخت‌تر از انتظار بود؟

همیشه بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. آن‌ها در لیگ دو به میدان می‌روند و برای این رقابت‌ها انگیزه دارند. به نظر من پنالتی آن‌ها درست نبود.

صحبت با بازیکن حریف که پنالتی را تصاحب کرد؟

شاید من اشتباه کردم چون نباید با بازیکنان صحبت کنم. ناامید بودم، ما تبلت داشتیم و دیدیم که پنالتی اشتباه بود. اگر چیز به بازیکن حریف گفتم معذرت می‌خواهم. احساس کردم که تصمیمی غیرعادلانه رخ داده و از آن‌جایی که در این بازی VAR نبود، از ما [در مقابل تصمیمات اشتباه] محافظت نشد.

مشکلات گلزنی:

نمی‌توان گفت که به بازیکنان گلزن نیاز داریم. به بازیکنانی که در اختیار داریم اعتماد خواهیم کرد، ما به کمک آن‌ها بازی را بردیم. تیم‌های زیادی از لیگ برتر از گردونه رقابت‌ها خارج شدند، باید در مورد نکات مثبت صحبت کنیم. شاید باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما اوضاع تحت کنترل است.

مارک کوکوریا:

هیچ چیزی نمی‌دانم. اگر تغییری رخ دهد به شما خواهیم گفت.

منبع: پارس فوتبال