دیدار سرپرست وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌ها با قالیباف

دیدار سرپرست وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌ها با قالیباف – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز کیومرث هاشمی و روسای فدراسیون‌ها با حضور در مجلس شورای اسلامی با محمد باقر قالیباف دیدار کردند.

هاشمی: با توجه بیشتر به پینگ‌پنگ می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم

در ابتدای این دیدار کیومرث هاشمی با قدردانی از رئیس مجلس برای تشکیل این جلسه، به نقش هیئت‌های ورزشی و فدراسیون‌ها در موفقیت ورزش ایران در ورزش قهرمانی اشاره کرد و به بیان وضعیت ورزش کشور و نیاز حضور پررنگ ورزش در برنامه هفتم توسعه پرداخت.

در ادامه ١١ تن از روسای فدراسیون‌ها در حضور رئیس مجلس به بیان مشکلات، دغدغه‌ها و برنامه‌های آتی برای اداره هر چه بهتر ورزش پرداختند.

موضوعاتی همچون حق پخش تلویزیونی، حضور در برنامه هفتم توسعه، استفاده از پیشکسوتان، اساسنامه فدراسیون‌ها، موضوع مالیات، موضوع مسکن و بیمه ورزشکاران، جذب و استخدام ورزشکاران، معافیت از خدمت سربازی و … از نکات مورد اشاره روسای فدراسیون‌ها بود.

گزارش تکمیلی از سخنان رئیس مجلس، سرپرست وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌ها متعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.