اوپن آمریکا ۲۰۲۳ | نتایج عجیب همچنان ادامه دارد

طرفداری | روز سوم مسابقات تنیس گرند اسلم اوپن آمریکا با نتایجی غافل گیرانه در بعضی از مسابقات، به پایان رسید.

در روز سوم، نواک جوکوویچ مرد شماره ۲ جهان از صربستان در دیداری آسان با نتیجه قابل پیش بینی ۳ بر صفر مقابل حریف اسپانیایی خود، برنابه زاپاتا میرایس به برتری رسید تا با اقتدار به دور سوم مسابقات راه پیدا کند.

در دیگر مسابقات مهم برگزار شده هری تیلور فریتزر، فرانس تیافو و تامی پاول، هر سه از کشور میزبان و همچنین الخاندرو داویدوویچ فوکینا از اسپانیا با برتری مقابل حریفان خود راهی دور بعدی مسابقات شدند.اما روز سوم اوپن آمریکا، نتایج عجیبی هم داشت.

نایب قهرمان سال گذشته این مسابقات، کسپر روود نروژی و دارنده رنکینگ ۵ مردان جهان، در دیداری که ۳ ساعت و ۱۹ دقیقه به طول انجامید، با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد. روود نتوانست در برابر حریف چینی خود، ژیژن ژانگ ۲۶ ساله و دارای رنکینگ ۶۷ مردان جهان مقاومت کند و از دور مسابقات خارج شد.

اما دیگر نتیجه دور از انتظار در مسابقه بین سیتسیپاس یونانی و حریف سوییسی خودش رقم خورد. دارنده رنکینگ ۷ مردان جهان، در ادامه روند ناامید کننده و ضعیف خود در دیداری سخت و طولانی که بیش از ۴ ساعت به‌طول انجامید، نتوانست از پس حریف سوییسی خود، دامینیک استریکر که رنکینگ نه چندان جالب ۱۲۸ مردان جهان را دارد، بربیاید و وداعی تلخ با این دوره از مسابقات داشت.

این تنیسور قبل از مسابقات گرنداسلم اوپن آمریکا۲۰۲۳ ، حتی در مسابقات مسترز تورنتو و سپس سینسیناتی هم عملکرد قابل دفاعی از خود به جا نگذاشته بود تا عملکرد بدش همچنان ادامه‌دار باشد.

جدول های زیر نتایج کامل روز سوم مسابقات گرند اسلم اوپن آمریکا ۲۰۲۳ را به نمایش گذاشته‌اند:

مهمترین مسابقات روز چهارم :

● کارلوس آلکاراس (۱) _ لوید هریس

● دنیل مدودف (۳) _ کریستوفر اوکانل

● یانیک سینر (۶) _ لورنزو سونگو

● آندری روبلف (۸) _ گائل مونفیلس

● الکساندر زورف (۱۲) _ دنیل آلتمایر

باید منتظر ماند و دید که آیا در روز چهارم مسابقات شاهد ادامه نتایج عجیب و جالب خواهیم بود یا خیر.

منبع: پارس فوتبال