کشف کارگاه تولید عسل تقلبی در خوانسار

کشف کارگاه تولید عسل تقلبی در خوانسار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از تولید عسل‌های غیر بهداشتی و تقلبی در یک کارگاه مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی و حضور در محل در بازرسی از کارگاهی ۳ تن عسل غیر بهداشتی و تقلبی را کشف کردند.

سبحانی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش عسل‌های مکشوفه را ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد:کارگاه مذکور با دستور قضائی پلمب و مالک آن دستگیر شد، مالک پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار خاطرنشان کرد: پلیس با هدف کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحدهای صنفی تشدید خواهد کرد و با کسانی که به خاطر منافع خود سلامت مردم را نادیده می‌گیرند قاطعانه برخورد می‌کند، از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.