برنامه عربستان برای بهبود وضعیت لبنان / امیرعبداللهیان: اظهارات سعودی‌ها سازنده و مثبت بود

ايسنا : حسین امیرعبداللهیان گفت: دعوت می‌کنیم همه طرف‌های لبنانی را تا هر چه سریعتر، از طریق گفت‌وگو و تفاهم نسبت به انتخاب رئیس‌جمهور اقدام کنند. برنامه عربستان برای بهبود وضعیت لبنان / امیرعبداللهیان: اظهارات سعودی‌ها سازنده و مثبت بود

«حسین امیرعبداللهیان» که پس از سفر به سوریه، امروز (پنجشنبه) به بیروت سفر کرده است، در بدو ورود به پایتخت لبنان گفت: خیلی خوشحالم که همراه با هیأتی عالی‌رتبه در بیروت هستم. جمهوری اسلامی ایران جز خیر و صلاح و ثبات و آرامش و توسعه برای لبنان نمی‌خواهد.

دیپلمات ارشد ایران گفت: ما امروز در گفت‌وگوهایی که با مقامات عالی‌رتیه لبنان خواهیم داشت، دعوت می‌کنیم همه طرف‌های لبنانی را تا هر چه سریعتر، از طریق گفت‌وگو و تفاهم نسبت به انتخاب رئیس‌جمهور اقدام کنند. این مردم و رهبران فهیم لبنان هستند که باید نسبت به انتخاب رئیس‌جمهور تصمیم بگیرند.

وزیر امور خارجه ایران وارد لبنان شد

امیرعبداللهیان افزود: ما همواره بهترین ها را برای دولت، ملت، ارتش و مقاومت لبنان از خداوند سبحان خواستاریم. طبعا در گفت‌وگوهایی که با مقامات عربستان سعودی انجام شد، ما عبارت سازنده و مثبتی را از مقامات عربستان برای کمک به لبنان شنیده ایم. ما همه کشورها را دعوت می کنیم به حمایت از لبنان ادامه دهند.

منبع: دنيای اقتصاد