وزیر صمت به استان مرکزی سفر می‌کند

وزیر صمت به استان مرکزی سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان مرکزی، عباس علی آبادی دهم و یازدهم شهریورماه ۱۴۰۲ به منظور بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و دیدار با صنعتگران و فعالین اقتصادی به استان مرکزی سفر می‌کند.

سفر یک و نیم روزه وزیر صمت، عصر جمعه دهم شهریورماه با حضور در گلزار شهدای شهر زاویه در شهرستان زرندیه آغاز می‌شود و در ادامه از شهرک صنعتی زاویه بازدید خواهد داشت و شرکت فولاد دشستان با حضور وی افتتاح خواهد شد.

روز شنبه یازدهم شهریورماه، برنامه وزیر صمت در استان مرکزی، با حضور در شهرک صنعتی فراهان و بازدید از گروه صنعتی کبیر آغاز می‌شود و سپس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت الله دری نجف آبادی ملاقات می‌کند.

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با فعالین اقتصادی استان از دیگر برنامه های وزیر صمت در اراک است که در استانداری مرکزی برگزار خواهد شد.

علی آبادی نیمروز شنبه، با حضور در شرکت واگن پارس مپنا از خط تولید این شرکت بازدید خواهد کرد و سپس از طرح (فولاد)، طرح آندسازی شرکت کربن صنعت امیرکبیر و یک شرکت آلومینیومی در شهرک صنعتی خیرآباد بازدید می‌کند.

عصر شنبه وزیر صمت اراک را به مقصد دلیجان ترک می کند و ضمن بازدید از شرکت خصوصی در دلیجان، عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت الیاف در دلیجان با حضور وی آغاز می‌شود.

در ادامه این سفر، وزیر صمت با حضور در شهرستان محلات، از شرکت سنگستان بازدید می‌کند و با حجت‌الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی به گفت‌وگو می‌نشیند.

حضور در شهرستان خمین و بازدید از شرکت مانا انرژی پاک بزرگترین تولید کننده پنل های خورشیدی در ایران، پایان بخش سفر یک و نیم روزه عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.