ارتقا مکتب خانه های قرآنی قشم در حوزه کودکان

ارتقا مکتب خانه های قرآنی قشم در حوزه کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مجتبی سلیمی مدیر فرهنگی و اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم امروز از برگزاری چهار دوره تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک در قشم خبر داد و گفت: این دوره ها با حضور مربیان مکتب خانه های قرآنی شهرهای قشم، رمکان، درگهان و روستای زیرانگ برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه رایگان ویژه ١٥٠ نفر از مادران علاقمند در شهر رمکان و روستای زیرانگ و برگزاری دوره تخصصی مقدماتی و تکمیلی برای 100 مربی در شهرهای قشم، درگهان و رمکان با صدور گواهینامه رسمی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر نکات این دوره بود.

به گفته سلیمی، این دوره ها با هدف شبکه سازی، ارتقای سطح قرانی منطقه در حوزه کودک، اتحاد بین قرآنیان جزیره و آموزش و شبکه سازی مادران قرآنی با محوریت تربیت بدون تنبیه و مهارت هایی برای زندگی بهتر، طراحی شده و در حال اجرا است.

این دوره ها از سوی موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا قشم با همکاری مجتمع علوم قرآنی امام شافعی و شهرداری رمکان ،شورای قرآنی و مکتب خانه های درگهان، شهرداری قشم، سرای امهات و مکتب خانه روستای زیرانگ و حمایت ویژه سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.