۳۰ درصد ترددهای شهر تهران مربوط به سفرهای آموزشی است

۳۰ درصد ترددهای شهر تهران مربوط به سفرهای آموزشی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص سفرهای آموزشی در شهر تهران توضیح داد و بیان داشت: اگر فقط ترافیک صبحگاهی را بخواهیم بررسی کنیم فقط صبح‌ها، ۳۰ درصد از سفرها به سفرهای آموزشی بازمی گردد.

وی افزود: از این آمار ۵۵ درصد به سفرهای شغلی باز می‌گردد چرا که ساعت ۵ ونیم صبح کسی برای خرید مراجعه نمی‌کند.معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: ۱۵ درصد آمار باقی مانده هم مربوط به سفرهای دیگر مانند امور اداری و درمانی و مسافرینی که از شهرهای مختلف وارد تهران می‌شوند.

سرهنگ مؤمنی افزود: همان طور که گفته شد ۳۰ درصد از ترددهای صبحگاهی در شهر تهران به سفرهای آموزشی اختصاص پیدا می‌کند و اینکه بگوییم چون مراکز آموزشی تعطیل هستند و الان ترافیک روانی داریم این طور نیست.

وی گفت: الان دانشگاه‌ها ترم‌های تابستانی دارند و خیلی از دبیرستان‌های ما مخصوصاً مراکز غیر انتفاعی کاملاً باز هستند و آموزش خود را شروع کرده‌اند. سرهنگ مؤمنی بیان داشت: همچنین خانواده‌ها برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان خود آنها را در یکی دو کلاس آموزش، ورزشی و زبان ثبت نام کرده‌اند پس سفرهای آموزشی تعطیل نشده‌اند که بگوییم این سفرها را نداریم.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.