دفع حمله پهپادی مجدد اوکراین به پایتخت روسیه

دفع حمله پهپادی مجدد اوکراین به پایتخت روسیه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های روسی بامداد امروز (جمعه) از وقوع حمله تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به مسکو، پایتخت فدراسیون روسیه خبر دادند.

دقایقی بعد «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو اعلام کرد که حمله پهپادی به منطقه «لیوبرتسی» در حومه این شهر، توسط نیروهای روسی دفع شده و هیچ خسارت مادی یا جانی در پی نداشته است.

حمله امروز، در ادامه سلسله حملات خرابکارانه و تروریستی نظامیان اوکراینی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به اهداف روسی انجام شده که طی روزهای اخیر سعی دارند جنگ را به داخل خاک روسیه بکشانند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه نیز طی بیانیه‌ای تصریح کرد که نیروهای اوکراینی در پس این حمله پهپادی ناموفق به اهدافی در مسکو بود، که خنثی شد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که پهپاد مورد استفاده عوامل رژیم کی‌یف در حمله به مسکو با استفاده از پدافند هوایی روسیه پیش از رسیدن به هدف منهدم شد.

حملات هواپیماهای بدون سرنشین به خاک روسیه از جمله مسکو، شبه‌جزیره کریمه و کورسک، چند هفته پس از حمله متقابل اوکراین با هدف بازپس‌گیری قلمروهای آزادشده توسط روسیه از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه صورت می‌گیرد.

در حال تکمیل…

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.