شهادت یک فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به طوباس

شهادت یک فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به طوباس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی صبح امروز جمعه (اول سپتامبر) از شهادت یک جوان به نام «عبدالرحیم فایز عواد غنام» بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم اشغالگر طی یورش‌شان به شهر طوباس در شمال کرانه باختری خبر دادند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، وزارت بهداشت فلسطین شهادت این جوان ۳۶ ساله طوباسی زمان کوتاهی پس از اصابت گلوله به ناحیه سر توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تایید کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که در واکنش نیروهای مقاومت فلسطین به یورش امروز نظامیان اشغالگر به شهر طوباس، تلفاتی به ارتش صهیونیست‌ها وارد شده است.

منابع پزشکی اعلام کردند که دو جوان دیگر فلسطینی هم بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر مجروح شده و جراحات آن‌ها متوسط ​​و شدید توصیف می‌شود. این در حالی است که گفته می‌شود دو جوان دیگر هم طی درگیری‌های طوباس مجروح شده‌اند اما در وضعیت هوشیاری ثابتی قرار دارند.

گردان‌های القدس، تیپ طوباس نیز صبح جمعه تایید کرد که رزمندگانش در بیش از یک محور درگیرف مواجهات سخت و خشونت‌آمیزی با نظامیان اشغالگر در این شهر داشتند و با تسلیحات سنگین و مواد منفجره با صهیونیست‌ها در داخل شهر درگیر شدند.

حملات و یورش‌های نظامیان ارتش صهیونیستی در حالی به شهرها و اردوگاه‌های فلسطینی تکرار می‌شود که جوانان مقاومت، عملیات‌های استشهادی در شهرک‌های اشغالی را افزایش داده و موجب ناامنی اشغالگران در کرانه باختری شده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس