سايپا اطلس، سهند و چانگان وارداتي را در مشهد به نمايش گذاشت

اطلس

به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛

اطلس جديدترين محصول سايپا، قرار است به زودي در چند سطح تجهيزاتي به بازار عرضه شود. هاچ بك ارتقا يافته با طراحي زيبا كه در رده خودروهاي اقتصادي گزينه مطلوبي براي استفاده شهري به حساب مي آيد.

اطلس

تيپ های S و G نمونه های ۵ دنده دستي هستند که تيپ S نمونه پايه و تيپ G نمونه فول آپشن دنده دستي از اطلس هستند. تيپ های L و E به جعبه دنده اتوماتيك CVT (با ۶ دنده مصنوعي) مجهز هستند که بترتيب تيپ L به عنوان نمونه پايه و تيپ E به عنوان نمونه فول آپشن اتوماتيك اطلس در نظر گرفته شده است.

در بخش ديگر ساينا اس و شاهين اتوماتيك به نمايش درآمده كه خودروهاي محبوب سايپا هستند، مخصوصا شاهين كه به نوعي گذار به دوران جديد سايپا را رقم زده است.

و اما سهند، سدان جديد گروه پارس خودرو است كه توليد آزمايشي آن آغاز شده و اين محصول به زودي روانه بازار خواهد شد.

سهند نمونه مجهز به سیستم سوخت رسانی CNG نیز دارد. قدرت موتور 4 سیلندر سهند به 90 اسب بخار می رسد و در نمونه CNG هم می تواند 77 اسب بخار نیرو تولید کند.

سهند پارس خودرو محصولی مطابق با استانداردهای 85 گانه است و به همین دلیل می تواند موارد مهم این استاندارد یعنی چراغ های روز، استاندارد تصادف با عبار پیاده و آلایندگی یورو 5 را پاس کند. ضمن این که با دو گیربکس اتوماتیک 6 سرعته CVT و 5 سرعته دستی به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: جوان‌خودرو