آنر در IFA 2023 از گوشی هوشمند آنر مجیک V2 رونمایی کرد + تصاویر و ویدیو اختصاصی

نمایشگاه فناوری IFA 2023 در برلین آغاز شده و برندهای زیادی با یکدیگر رقابت می‌کنند. این مراسم تا سه‌شنبه هفته آینده (5 سپتامبر 2023 یا 14 شهریور 1402) ادامه خواهد داشت.

کمپانی آنر نیز در این رویداد از نسخه جهانی گوشی هوشمند خود با نام آنر مجیک V2 رونمایی کرد. این گوشی تاشو که جزو پرچمداران آنر به شمار می‌رود، در ماه ژوئیه در چین عرضه شده بود.

گفته می‌شد که این محصول می‌تواند با گوشی‌های تاشویی مانند سامسونگ گلکسی Z فولد 5 که به تازگی رونمایی شده است، رقابت کند.

آی‌تی‌رسان نیز تصاویر اختصاصی از گوشی هوشمند آنر مجیک V2 در اختیار دارد، در ادامه نیز می‌خواهیم به بررسی مشخصات این دستگاه و امکانات موجود در آن بپردازیم.

طراحی آنر مجیک V2

آنر درباره وزن این محصول اینچنین گفت که آنر مجیک V2 تنها 231 گرم بوده و در صورت تا شدن، ضخامتی برابر با 9.9 میلی‌متر خواهد داشت.

این دستگاه نازک و سبک از سامسونگ گلکسی Z فولد 5 نیز بهتر طراحی شده، چرا که وزن و ضخامت سامسونگ گلکسی Z فولد 5 در حالت باز به ترتیب برابر با 253 گرم و 6.1 میلی‌متر است.

لولا تیتانیومی فوق سبک و فولاد موجود در محصول جدید آنر می‌تواند علاوه بر کاهش وزن، استحکام خوبی را برای دستگاه به ارمغان بیاورد.

نمایشگر آنر مجیک V2

نمایشگری که آنر برای این محصول انتخاب کرده از نوع صفحه نمایش OLED LTPO تاشو 7.92 اینچی است که رزولوشنی 2344 در 2156 پیکسل دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز برابر با 90.4 درصد و رفرش ریت آن 120 هرتز است.

حداکثر روشنایی آنر 1600 نیت برآورد شده، این در حالی است که گوشی تاشوی جدید سامسونگ 1750 نیت روشنایی دارد. این نمایشگر با صفحه نمایش تاشوی سامسونگ برابری می‌کند.

استفاده از فناوری 3840 هرتز PWM Dimming HONOR موجب می‌شود تا در هنگام استفاده طولانی‌ مدت از دستگاه فشار زیادی به چشم‌ها وارد نشود. فناوری Dynamic Dimming نیز قادر است تا با ارائه الگوی نور طبیعی و رنگ‌های گرم‌تر، خستگی چشم‌ها را کاهش داده و کیفیت خواب بهتری را برای کاربر فراهم کند.

هر دو نوع از صفحه نمایش از قلم پشتیبانی می‌کنند؛ البته هنوز مشخص نیست که از چه نوع فناوری در این قلم‌ها استفاده شده است و اینکه به طور پیش‌فرض با دستگاه ارائه می‌شوند یا خیر.

دوربین آنر مجیک V2

آنر مجیک V2 دارای دوربین سه‌گانه است که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.9)، لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید (f/2.0) و دوربین تله فوتو 20 مگاپیکسلی (f/2.4) هستند. دوربین سلفی دستگاه نیز از نوع دوگانه و 16 مگاپیکسلی (f/2.2) خواهد بود.

در بخش دوربین، 5 لنز مشاهده می‌شود که بدون توجه به نوع قرارگیری دستگاه، تصاویری جذاب و باکیفیتی را ارائه خواهند داد. هنوز کیفیت سخت‌افزاری دوربین‌ها مشخص نیست.

سیستم‌عامل پیشرفته و نوع پردازنده آنر مجیک V2

آنر محصول جدید خود را با سیستم عامل MagicOS 7.2 که بر اساس اندروید 13 ساخته شده است، عرضه می‌کند. با این تفاسیر، بدون شک باید منتظر گوشی تاشوی جذابی با تجربه کاربری یکپارچه‌ای باشیم!

این سیستم‌عامل ویژگی‌هایی خوبی در بخش امنیت، سفارشی‌سازی و موارد دیگر دارد. گوشی‌های تاشوی آنر به نسخه چند کاربره اندروید مجهز شده‌اند، مانند آن چیزی که در تبلت‌ها مشاهده کرده‌ایم. بنابراین می‌توانید علاوه بر محافظت از داده‌های خصوصی خود، بدون هیچ نگرانی گوشی را به دست دوستان و اطرافیان خود بسپارید.

پردازنده‌ این محصول از نوع اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام است؛ بنابراین شاهد قدرت، ویژگی‌های سخت‌افزاری خوب و عملکرد خنک‌کنندگی بالا خواهیم بود.

همچنین آنر برای آنر مجیک V2 ظرفیت‌های ذخیره‌سازی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت را ارائه کرده است.

باتری آنر مجیک V2

آنر مجیک V2 به باتری‌های کربنی سیلیکونی با ضخامت متوسط ​​2.72 میلی‌متری مجهز شده که می‌تواند توان خروجی بهینه‌شده‌ای را فراهم کنند.

ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و دستگاه از فناوری 66 واتی سوپرشارژ آنر بهره‌مند خواهد شد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در این حوزه و محصولات جدید آنر، اخبار جدید سایت را دنبال کنید.

نوشته آنر در IFA 2023 از گوشی هوشمند آنر مجیک V2 رونمایی کرد + تصاویر و ویدیو اختصاصی اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان