فرصت ثبت‌نام داوطلبان آزمون استخدامی دبیری زائر در پیاده‌روی اربعین

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در مورد انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت نام و نیز تشکیل پرونده برای فرایند ارزیابی تکمیلی، تا پایان هفته آینده امکان پذیر است.

به گزارش مشرق، از وزارت آموزش و پرورش، در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی، به اطلاع می رساند با توجه به اینکه برخی از پذیرفته شدگان در سفر معنوی پیاده روی اربعین حضور دارند، از این‌رو ثبت نام در سامانهhttp://my.medu.ir نیز تشکیل پرونده برای فرایند ارزیابی تکمیلی، تا پایان هفته آینده برای مسافران این سفر معنوی امکان پذیر است.

محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پیشتر اعلام کرده بود: بیش از ۳۲۵ هزار نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر جذب خواهند شد.

منبع: مشرق نيوز

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.