گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه تکنو در نمایشگاه IFA 2023

برند تکنو که به تازگی وارد بازار ایران شده، در نمایشگاه IFA 2023 حاضر شد و از محصولات متنوع خود مانند گوشی و انواع لپ‌تاپ‌ها پرده برداشت.

اولین محصول آن که می‌خواهیم باهم آن را بررسی کنیم، گوشی کامون 20 است. این محصول در بخش پنل پشتی خود طراحی جالبی دارد و به عنوان پرچمدار تکنو شناخته می‌شود.

اگر به بخش‌های جانبی آن نگاهی بیاندازید، متوجه شباهت گسترده این گوشی با محصولات آیفون اپل خواهید شد! خوش‌دست بودن و لبه‌های گرد از جمله ویژگی‌های ظاهری این دستگاه به شمار می‌روند.

از مشخصات این محصول می‌توانیم به دوربین پشتی32 مگاپیکسلی، لنز 50 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است و از دو مدل رم 8 و 16 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. فست شارژ 45 واتی و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپری آن از جمله ویژگی‌های مثبت این گوشی محسوب می‌شوند.

علاوه بر این محصول، تکنو از ایربادز بی‌سیم خود نیز رونمایی کرد. این محصول وزن کمی دارد و بنظر می‌رسد که کیفیت بالایی داشته باشد.

گوشی دیگر این برند که در نوع تاشو ساخته شده، فانتوم نام دارد. هنگامی که آن را در دست بگیرید، وزن نسبتا بالای آن توجه‌تان را جلب خواهد کرد. اگرچه بنظر می‌رسد که استحکام بالایی داشته باشد.

هنگامی که گوشی در حالت بسته قرار بگیرد، قطر کم آن جلب توجه می‌کند که بیشتر به محصولات سامسونگ شباهت دارد. در بخش دوربین نیز لنزهای سه‌گانه قرار گرفته‌اند که با پنل مخمل‌مانند پشتی ترکیب شیکی را به ارمغان می‌آورد.

یکی دیگر از محصولات این شرکت که در این نمایشگاه معرفی شد، لپ‌تاپ MEGABOOK-S1 تکنو نام دارد. در هنگام تاباندن نور فرابنفش، رنگ بدنه در آن قسمت تغییر کرده و نوشته‌هایی روی آن ظاهر می‌شوند. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر 120 هرتزی، تاچ پد بزرگ، میزان روشنایی 450 نیت و 6 اسپیکر اشاره کرد.

نوشته گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه تکنو در نمایشگاه IFA 2023 اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان