مایکل مدسن؛ ستاره فیلم های تارنتینو در سینمای ایران

مایکل مدسن بازیگر هالیوود که در فیلم های کوئنتین تارنتینو مانند سگ های انباری، بیل را بکش و هشت نفرت انگیز بازی کرده است و همچنین مارشال منش بازیگر فیلم های کمدی هالیوود و سریال های آمریکایی در فیلم ستاره بازی، بازی کرده اند.

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «ستاره‌بازی» پوستر این فیلم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما، پوستر فیلم سینمایی «ستاره‌بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی با طرحی از شایان شفابخش منتشر شد.آغاز اکران «ستاره‌بازی»
فیلم سینمایی «ستاره‌بازی» یک درام اجتماعی است و اکران خود را توسط پخش فیلمیران و به سرگروهی پردیس ایران مال در سینما‌های سراسر کشور آغاز کرده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «امروز بیست و نه نوامبره، از اون هالووین لعنتی یه ماه می‌گذره، من یه کار بد کردم، یه کار خیلی بد ….»
در این فیلم بازیگرانی، چون فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، علی مصفا، ملیسا ذاکری و مایکل مدسن ستاره سینمای آمریکا به همراه مارشال منش، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین و دان لیستر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام

منبع: انصاف نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.