گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از نسخه جدید تلویزیون‌های فریم سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023 از سری جدید تلویزیون‌های فریم رونمایی کرد.

فریم تی‌وی سامسونگ با وجود نمایشگر مات خود قصد دارد تا به یک اثر هنری بر روی دیوار شباهت داشته باشد. همچنین این محصول امکان تماشای تصاویر مورد علاقه با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارند و زاویه دید آن‌ها بسیار زیاد است. همچنین با وجود روکش مات، انعکاس نور در آن‌ها نمی‌افتد.

بدنه باریک و قاب‌های متنوع از دیگر قابلیت‌های این سری هستند. شما هر قابی را که خواستید می‌توانید به صورت مگنتی به فریم کناری این تلویزیون‌ها بچسبانید و ظاهر این تلویزیون‌ را دگرگون کنید.

این تلویزیون با قیمت‌‌گذاری پایه 1699 دلار روانه بازار شده و هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی و چه تعداد از آن‌را به فروش خواهد رساند. بنابراین مشتریان در صورت تمایل به خریداری آن بایستی هرچه زودتر دست به کار شوند.

البته تلویزیون‌های فریم یک نسخه ویژه هم دارند. یک هفته قبل شرکت سامسونگ به منظور گرامیداشت جشن 100 سالگی دیزنی از نسخه لیمیتد دستگاه فریم تی‌وی (Frame TV) خود رونمایی کرد. کمپانی کره‌ای در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2023 این محصول را به معرض نمایش گذاشت. این دستگاه هم‌اکنون در بازار ایالات‌متحده قابل دسترس است.

فریم تی‌وی دیزنی ادیشن با نمایشگرهای 55، 65 و 75 اینچی در ایالات‌متحده عرضه شده و بازارهای اروپایی تنها به مدل 65 اینچی آن دسترسی خواهند داشت. این محصول 105 قطعه هنری از Disney، Pixar، LucasFilm، Marvel و National Geographic را ارائه می‌دهد.

ریموت کنترل با الهام از میکی موس طراحی شده است؛ چرا که همانند شخصیت اصلی دیزنی دارای بدنه‌ای کاملا سفید و 3 دکمه مشکی‌رنگ است. همچنین این ریموت دارای فناوری SolarCell بوده که به معنای شارژ از راه دور با نور خورشید است. موضوع عجیب اینکه میکی موس بر روی بسته‌بندی نسخه ویژه Frame TV Disney Edition نیز قرار داده شده است.

این‌بار نیز همانند سایر بسته‌بندی‌های تلویزیون سازگار با محیط زیست سامسونگ، مشتریان می‌توانند بسته‌بندی را برش داده و از آنها به‌عنوان لوازم جانبی کاملا جدید برای منازل خود مانند کابینت مجلات استفاده کنند.

چئولگی کیم؛ معاون اجرایی واحد نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس گفت: “ما بابت عرضه نسخه منحصربه‌فرد فریم تی‌وی برای جشن صدمین سالگرد فعالیت دیزنی بسیار هیجان‌زده هستیم. این همکاری‌ها به‌عنوان روشی هیجان‌انگیز برای برجسته‌سازی ویژگی‌های متمایز فریم تی‌وی عمل می‌کنند؛ محصولی که در نحوه استفاده از صفحه‌نمایش و مصرف محتوا تحولی انقلابی را ایجاد کرد. ما امیدواریم که این نسخه منحصربه‌فرد از فریم تی‌وی امکان بهره‌مندی از تجربه بصری فوق‌العاده ارائه شده توسط تلویزیون را در دسترس افراد بیش‌تری قرار دهد.”

در کنار آثار هنری دیزنی، کاربران می‌توانند تصاویر دیگری را از فروشگاه Samsung Art خریداری نمایند. در این فروشگاه، مجموعه‌ای از آثار موزه‌های بین‌المللی و هنرمندان مشهور ارائه شده است.

نوشته گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از نسخه جدید تلویزیون‌های فریم سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023 اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان