کپی‌کاری کامل اوکراینی‌ها از عملیات روانی روس‌ها+فیلم و عکس

یثقثق

با افزایش تلفات روزانه سربازان اوکراینی، شماری ویدئوی تبلیغاتی با هدف عملیات روانی روی نیروهای اوکراینی توسط ارتش روسیه منتشر شد تا نیروهای اوکراین را به ترک خدمت و تسلیم برای نجات جان خویش دعوت کند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در هفته‌های اخیر، با افزایش چشمگیر تلفات روزانه‌ی نیروهای اوکراینی و وسعت یافتن سربازگیری اجباری دولت اوکراین، شماری ویدئوی تبلیغاتی با هدف عملیات روانی روی نیروهای اوکراینی توسط ارتش روسیه منتشر شد تا نیروهای مسلح اوکراین را به ترک خدمت و تسلیم شدن برای نجات جان خویش دعوت کند. در زیر یکی از این ویدئوها که به زبان اوکراینی تهیه شده را می بینید. ترجمه‌ی متن این ویدئو به این شرح است:

" بفرمایید، این هم ضدحمله‌ی شما. فکر می کردی که در زنده‌ماندن اقبالت بلند است. ولی نمی خواستی با لباس زنانه از کشور خارج شوی. مادرت پول کافی برای رشوه‌دادن نداشت. و دوستان و آشنایان قدیمی پدرت هم به کارت نیامدند. سعی کردی مخفی شوی، اما آن‌ها نیاز به گوشت{دم توپ} داشتند. چون آن‌ها برای {تانک‌های} لئوپارد نگران‌تر هستند و دغدغه‌ی فرزندان خود را دارند، نه تو. حالا این آخرین شانس تو برای زنده‌ماندن است. این آخرین شانس توست."

اما نکته‌ی جالب این‌جاست که طبق ادعای یک کانال تلگرامی پرمخاطب در حوزه‌ی جنگ روسیه و اوکراین، عینا همین ویدئو و با همین کلام، با ویرایش و تغییر صوت آن به زبان روسی و تغییر پرچم روی بازوی سرباز اوکراینی به پرچم روسیه، توسط بخش عملیات روانی ارتش اوکراین و برای سربازان روسی پخش می شود!

کپی‌کاری کامل اوکراینی‌ها از عملیات روانی روس‌ها+فیلم و عکس

منبع: مشرق نيوز