موکب هیات تعزیه لرستان روزانه به ۲۵۰۰ زائر خدمات‌رسانی می‌کند

موکب هیات تعزیه لرستان روزانه به ۲۵۰۰ زائر خدمات‌رسانی می‌کند

حجت السلام نبی جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،گفت: خرم‌آباد یکی از شاهراه‌های اصلی برای رسیدن زائران اربعین است چراکه حدود ۶۰ درصد زائران برای رسیدن به کربلا از این شهر می‌گذرند و بر همین اساس موکب‌های مردمی در این ایام در خدمت زائران هستند.

وی از فعالیت ۵

ساله موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان در جنوب خرم‌آباد خبر داد و افزود: این موکب،خدمات رسانی ویژه‌ای برای زائران اربعین در نظر گرفته است، از جمله پذیرایی هر ۳ وعده غذایی بوده که تا کنون به صورت روزانه حدود تا ۲ هزار و ۵۰۰ وعده غذایی در اختیار زائران محترم قرار داده شده است.

مسوول هماهنگی موکب هیات اعظم تعزیه لرستان در ارتباط با دیگر خدمات این موکب عنوان کرد: خدماتی چون آرایشگاه برادران، چای‌خانه، سقاخانه، درمانگاه‌های فعال شبانه روزی و سالن‌ها و منازل خانوادگی برای اسکان و استحمام نیز برای زائران فراهم شده است.

وی گفت: امسال با توجه به هجمه‌های اخیر علیه جوانان، تصمیم گرفتیم این غرفه.ها را تماما در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهیم .

جلالی بیان کرد: این موکب‌ها کاملا مردمی هستند و توسط هیچ ارگان و اداره‌ای مدیریت نمی‌شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.